Inny kraj? znam rozwiązanie:P

niedziela, 26 czerwca 2016

Fajne looki na msp:3

Hejka
Dzisiaj będziemy zagłębiać się w ruszowom gierkę dla dziewczynek.
Nie chce mi się poddawać wam mojego pięknego nicku bo jest głupi:D
Luzak
Jeśli mam być szczera ten look jest nawet fajny i wreszcie dziewczyny mają czapki z ,,E'' ocena 9/10
Bo ta cena mnie przeraża.

Nigdy tego nie kupię!I koniec:(


















Sweet, Kawaii









Od razu skierowałam się do jednego konkursu tylko włosy i buty z niego nie są.











Jeśli mam ocenić ten look to 5/10 jest dziewczęcy, kolory sa ładne, ale nic po zatym mi się nie podoba.Zapominiałam dać tutaj ceny sorki możecie sami zobaczyć:)
Chłopczyca










Tutaj ten look jest akurat najładniejszy ten granat z szarym więc ocena 10/10.



Elegancki










  Ładny look:D Styl elegancki kojarzy mi się z czernią i czerwienią więc no 8/10
Cena




I tym sposobem dobiegliśmy już końca, jaki strój najbardziej przypadł wam do gustu?
Pisz w komku:*
Pozdrawiam Zuzu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz