Inny kraj? znam rozwiązanie:P

piątek, 11 marca 2016

Moje title +dlaczego czasem nie ma postów

Cześć i czołem rąbnij o stół czołem :D\
dzisiaj znowu ja:)dzisiaj będzie post o title(tajtyl)
te które pamiętam
Mała myszka
Chciwa myszka
Kwiat lotosu
Tłusta myszka
Śliczna myszka
Myszka aktywistka
Obrończyni
Pierniczek
Moja pamięć jest głupia i nic prawie nie pamiętam :P
Sorki za to że nie było posta ale miałam trzy testy
Wreszcie weekend odpocznę od tej szkoły od żartów
od ludzi którzy nawet mnie nierozumią a hejtują po co?!
Dobra Zuzu ale jedyna za czym będę tęsknić to przyjaciele te głupstwa te żarty OMG.
Pisze ten post chce mi się coś zrobić dla sb ale nie mogę tak teraz nie mam czasu nie pisze tu o odejściu nieeeee nigdy ale mam tyle spraw tyle osób znam i je lubię np.GeekMari XDD
i je opuszczam nie obraźcie się na mnie za to że posty są krótkie i ich czasem nie ma:3
Ale mam życie prywatne i mam przyjaciół rodzinę która jest na pierwszym miejscu potem przyjaciele
Jeszcze dalej nauka szkoła itp. potem blog robię bo lubię nie chce skończyć jak nie którzy i się zmieniać dlatego bo internet mi każe .Mam przyjaciół ,rodzinę,chodzę do szkoły to wszystko to czynności podstawowe nie mówię tu o kiblach :P
Pozdrawiam zniesmaczona kanapką z rybą ZuzuXDD



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz