Inny kraj? znam rozwiązanie:P

sobota, 14 maja 2016

Haul Zakupowy czyli jak ubrać mysz! Z truskawkami vs Bez Truskawek!

Hej
Dzisiaj przychodzę do was z postem jak ubrać mysz^^
Zacznijmy
Wiosna
 Z Truskawkami
Czarno-bezowy outfit moim zdaniem bardzo ładny kolory można dobrać według gustu jednak ja postawiłam na beż i czerń.
W skład wchodzą:
Parasolka
Krótko obcięte włoski
Truskawka do pyszczka(nie ma jej w sklepie dostajemy za kupno truskawek)
Teraz Koszt
Razem 600 Serków+Futerko=1600 serków, ale jeśli odejmiemy futerko to 1600-1000=600 serów:)
Koszt za Truskawki
Razem 80 truskawek+Futerko=130 Truskawek:) możemy odjąć futerko cena wynoś wtedy 80 truskawek:P
Wiosna
Bez Truskawek:)
Jest to bardzo, ale to bardzo prosty outfit aczkolwiek nie mogę zaprzeczyć, że dla początkującego gracza idealny.
W skład wchodzą:
Kapelusik
Marchewka
Koszt
Razem 150 serków tanio więc jak mówiłam dla początkujących graczy idealny:)
Lato
Tym razem Turkusowo-Beżowy outfit Tak mi się podoba, ze nie mogę wzroku oderwać jest idealny dla myszy z takim levelm jak ja czyli z 40.
W skład wchodzą
Włoski z kokardką
Róg jednorożca
Pączek
Koszt
650 serów o nawet nawet...
50 truskawek:)

Kolejny outfit z serii prostych, ale nie mam prawa obrażać myszek w nie go ubranych:)
W skład wchodzą
Kucyk, który jest jakimś cudem uważany za kapeluszXDD
Kwiatek:)
Makijaż
240 serów! nawet tanio, a dla graczy którzy mają mało serów wprost doskonały!
40 tylko!
To na tyle Pa
Pozdrawiam Zuzu!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz