Inny kraj? znam rozwiązanie:P

wtorek, 4 kwietnia 2017

You are amazing! ♥Konkurs

Cześć
Z tej strony znowu ja!
Dzisiaj z okazji rocznicy założenia mojego bloga postanowiłam zorganizować mini konkurs!
Na czym on będzie polegał?
Będzie on polegał na napisanie postu o transformice.

  • Musisz w nim napisać dlaczego w nią grasz i co podoba Ci się w niej najbardziej (to akurat mało będę oceniać)
  • Post o tfm czyli np. ,,Minigry'' itp. (to będzie najważniejszą częścią zgłoszenia)
  • No i ortografia (też będzie ważna)
  • Możecie też napisać swoje imię ewentualnie pseudonim, ale nick w grze jest obowiązkowy!
Nagrody
Miejsce 1- Bycie redaktorem do 2.06.2017
Miejsce 2- Bycie redaktorem do 2.05.2017 (Moje urodziny)
Miejsce 3- Bycie redaktorem przez tydzień
Konkurs zostanie rozstrzygnięty 11.05.17
Powodzenia!
Mój email- zuzupetka1234@gmail.com
Pozdrawiam Zuzu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz