Inny kraj? znam rozwiązanie:P

niedziela, 17 kwietnia 2016

Nowy event Dino adventure!

Cześć
Dzisiaj ogarnęłam troszeczkę eventuXdEvent nazywa się Dino Adveture!
   O co chodzi?
W tym evencie chodzi o zbieranie zębatych kół ,które są w rożnych zakątkach mapki
tutaj troszkę zdjęć

To mapka eventowa:DTe kola należy zbierać 1mysz=3koła
Tak one wyglądają

Są oczywiście w różnych miejscach mapki:)
Tym razem walutą są złote bilety:)
Tak one wyglądają:)

Czy można popełnić jakieś błędy?
Tak na mapce niestety można się zabić w nie których miejscach.
Są jakieś tytuły i ozdznaki?
Oczywiście tytuły które można   uzyskać  to:

Macaron 20
O to odznaka szamana możemy dostać za 150 piór

Tytuły
"Prehistoric Mouse"możemy dostać za 20 biletów
"Tyrannomouse"możemy dostać za 50 biletów

Czy doszły nowe rzeczy?
Tak oczywiście że doszły:)

Shop-mouth54Kamienny młotekXd

Shop-head139Maska dinozaura

Shop-fur67Futerko
Do ekwipunku doszedł strój dinozaura którego ja nie posiadam,wiec zdjęcie z jakiegoś bloga:)
Inventory 2258
Czas trwania eventu? Event będzie trwal dwa tygodnie.
Szalony+ eventu: Plusem eventu jest to że każdy (chyba) lubi dinozaury i to że trwa dwa tygodnie:P
Szalony- eventu: Minusem jest współpraca nie ,które myszki nie wiedza o co chodzi i np.zabijają się:)
Ocenka końcowa
Mapka 9/10 dałam 9 bo minusem jest to ,że można się zabić:(
Tytuły 10/10 są fajne jak nazwy dinozaurów
Odznaka 8/10 dałam tylko to bo nie który nie lubią szkieletów:(
Rzeczy do sklepu 8/10 mam dwa minusy ten młotek i tylko trzy rzeczy:)/
Rzecz do ekwipunku 7/10 7 dałam bo tylko jedna rzecz a tą ocenę uratowało tylko to ze lubie dinozaury:)
Ocena całościowa 45/50
Dodaje 3 punkty za to że trwa dwa tygodnieXDDD
Pozdrawiam Zuzu:P



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz