Inny kraj? znam rozwiązanie:P

sobota, 23 kwietnia 2016

Oszuści na tfm i jak nie zostać ich ofiarą

Hejka
Dzisiaj napiszę o oszustach i jak nie zostać ich ofiarą:)
1.Darmowe Truskawki
Tak,tak to jest chyba najbardziej znany sposób oszustów spamy po roomach Darmowe Truski!Musisz wejść na ten, a ten room jeśli będzie 150 myszy dostaniemy darmowe truski! Roześlij po pięciu roomach,a nagroda cię nie ominie....
Jedno słowo OMG!!!!!!!!!!!!!
NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO!!
Moje kochane myszki nie wierzcie tym oszustom oni chcą żeby byście mieli bana za spam i flood nie róbcie tego naprawdę ,a ta nagroda pff... to chyba ban jak wspominałam za spam i flood już tłumaczę co to spam i flood
1.Flood ciągłe powtarzanie tej samej wiadomości
2.Spam pisanie nie potrzebnych ,a wręcz wkurzających rzeczy
Jeśli spotkasz się z taka myszką spytaj ją z kąt ma takie informacje ma do wyboru 2 odpowiedzi
(a Jakaś myszka mi powiedziała
(b Moderator mi powiedział
Jak myszka odpowie to co napisałam w (a spróbuj ją przekonać że to kłamstwo, a jak wybierze odpowiedz (b zgłoś ją.
2.Wysyłanie Sms-ów 
Wyślij Sms po numer jakiś tam ,a odbierzesz darmowe truskawki rangę moderatora będziesz topić się w bogactwie!!!
Chyba w biedzie -_-
Niczego nie świadoma myszka wysyła SMS po numer taki a taki na koncie myszki widnieje piękne pulchnę zero zł ,a myszka płacze i płacze i ma nauczkę nigdy czegoś takiego nie róbcie proszę was
Podaj mi hasło ,a wibje ci level
Podaj mi swoje hasło ,a ja wibję ci level i doładuję ci truskawki i serki!!!!!
No chyba podaj mi hasło ja usunę konto i zmienię  hasło!!!!!
Drogie myszki nie podawajcie hasła nawet kuzynce albo kuzynowi siostrze,bratu bo nigdy nie masz pewności ,ze oni nie zmienią hasła.
Jak już podajesz komuś hasło to musisz liczyć się z tym ,ze ten ktoś może zmienić hasło:)
To by było na tyle o oszustach myślę ,że pomogłam Papatki:*
Pozdrawiam Zuzu

1 komentarz: