Inny kraj? znam rozwiązanie:P

środa, 6 kwietnia 2016

Chore gry#1

Hejo:P
Dzisiaj post za wczoraj a mianowicie chore gry mam taką zaj*****ą grę że się posikacie jaka ona głupiaXD
A gra nazywa się

Już od razu widać że jest chora zobaczmy dalej.

Kochany ekran ładowaniaXD


 Wciskamy Play i wejdziemy  w świat   chorych gier:P
Cooooo kolejne Play ja nie mogę.

Mamy wybrać jakieś dziewczyny ale do tego dojdziemy późniejXD


  Wybrałam pierwsze lepsze:P


What!!!! one są w stanikach chłopcy musicie wyjść 


Tej babie założyłam czarną suknie czarne buty oraz czarny wisiorek jak naukowoXD


Następna to ta blondi seksi babkaXD Nie ona nie jest seksi:P


Tej niby seksi blondi babce założyłam niebieska może granatową suknie morskie buty i złote kolczyki znowu naukowoXD
A tej to nie wiem co ubioręXDWiem zostawie ją gołą to elo co nie? 
Pozdrawiam Zuzu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz